måndag 31 oktober 2011

???

Blev en tidig start idag då William skulle flyga till Budapest på höstlovet med sin farmor och farfar. Dom skulle åka 7.30 så vi gick hemifrån strax före sju för att vara i Abrahamsberg i tid. Dubbelkollade att pass och fickpengar var med, en vana jag alltid har vid resor. 07.20 var vi på plats och klev in genom porten. Överlämnade sakerna William skulle ha med till hans farmor. William fick inte ha på sig kläderna han hade för sin pappa och fick byta om, vad var det för fel på dom kläderna han hade på sig? Vi var där cirka fem minuter innan taxin kom och vi gick ut och jag kramades med William och vinkade adjö till taxin som for iväg till Arlanda. Taxin började dock köra innan William ens hade hunnit in i taxin, hade chauffören ingen koll???

Stor leverans till butiken idag och fullt upp. Kollade mobilen när jag gick på lunch och hade ett missat samtal och ett meddelande på mobilsvar. Lyssnar av meddelandet där jag får en rejäl utskällning för att jag hade stannat dom där få minuterna på hallmattan i morse och pratat med William och hans farföräldrar innan taxin gick... Trodde inte jag att dom hade massor av saker att göra på morgonen och nu fick dom inte säga hejdå ordentligt till William innan han åkte... Hm... men byta kläder fanns det tid till???

Förstår inte riktigt det här... Är det någon regel som säger att när man separerat och träffar någon ny så måste man vara otrevlig till sitt ex som är förälder till sitt barn??? Borde man inte för sitt barns bästa vara trevlig och ha en bra kommunikation??? ja, jag bara undrar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar