tisdag 25 oktober 2011

Hjälte

Min pappa är min hjälte. Efter dagens avslutade strålningsbehandling i Uppsala åkte han till Kista och hämtade upp Pia och allt hon hade handlat, hon fick 1500 kr i budget utav mig att shoppa med för att styla Williams rum. Hon hade köpt gardiner, gardinstång, matta, överkast, tavelramar, lampa mm. Jag köpte med mig kinamat på vägen hem så vi började med att äta för att orka med kvällens uppdrag att göra klart Williams rum.

Jag avslutade målningen av rummet igår och tömde på allt som fanns förutom säng, skrivbord och byrå. Pia hade världens drömläge för att börja stylning och det blev helt fantastiskt :) Lägger ut bilder i morgon för nu ska jag efter ytterligare tre timmar av sorterande av leksaker äntligen gå och sova. Jag är helt slut.

Tusen tack pappa och Pia för allt ni fixade!!! Kram

1 kommentar:

  1. Det var en ära och en riktig utmaning att få inreda rummet, och det var grymt roligt, och tack för god mat! Ser fram emot nästa rum! ;-)
    Kramar

    SvaraRadera