fredag 14 oktober 2011

Överraskning

Eftersom William var lite febrig igår fick han stanna hemma från skolan idag. Jag behövde dock åka en snabb sväng till butiken och öppna men sen åkte jag hem igen. Fortsatte jobba när jag kom hem. Årsschemat för 2012 är nästan klart :)

I morgon är det Williams födelsedag. Vi brukar ha som tradition att William, hans pappa och jag går ut och äter på en restaurang som William får välja. I år hade dock hans pappa bokat in annat på kvällen så middagen uteblir däremot blir det brunch på Villan. Hur fan kan man som förälder boka in annat på sin egen sons födelsedag??? Det är väl knappast som om den dagen kommer som en överraskning när sin egen son fyller år, eller???

Har slagit in paket och blåst ballonger nu på kvällen och jag får försöka gå och lägga mig i tid. Jag gissar på att William inte kommer att sova alltför länge i morgon bitti... Självklart blir det tårta till frukost :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar