söndag 23 oktober 2011

Övergått

Att organisera Williams rum har nu övergått till att jag börjat måla om hans rum, tyvärr tog färgen slut innan jag var klar så jag får fortsätta i morgon. Jag har också involverat Pia i det hela för styling och min granne Johannes har lovat att skruva ihop nya möbler och dyl om sådant behövs och tro mig det kommer att behövas. Skulle inte börja förrän kl 11 i morgon och tänkte få massor gjort innan jobbet men nu blev det inte så när personal behöver vara hemma och vabba. Sjukdom kan man inte rå för men att jag ska jobba 11 timmar i morgon kom inte så lämpligt. Dessutom får vi 14 pallar med varor i måndagens leverans och att vara en person mindre blir ett helsike men vi får organisera efter bästa förmåga och fatta aktiva beslut... Nu ska jag göra ett sista ryck i rensandet av saker sen blir det sängen så jag orkar morgondagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar