lördag 24 december 2011

God

Tänka sig att det är julafton igen... Började dagen med att hälsa på min farmor på sjukhuset för att önska god jul. Hon bröt lårbenshalsen för några dagar sen men var redan pigg och uppe på benen igen, imponerande med hennes ålder som är 96 år.

Som den genomsnittliga svensken har vi nu tittat på Kalle Anka, ätit julmat och öppnat paket. I vår familj är det barnen som får julklappar, det brukar vara dom små barnen som får men eftersom jag och min syster tydligen också är barn i år blev vi överraskade med ett varsitt paket. Jag fick en matberedare som jag länge tänkt jag skulle gå och köpa. Tusen tack mamma och pappa!!!

Nu är det dags för en massa julgodis och bygga star wars lego, även om man är väldigt mätt så går det alltid att trycka i sig lite sötsaker...

God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar