lördag 3 december 2011

Ledig

Ledig idag men klockan ringde strax efter sju då jag bokat in manikyr hos NailsbyEve kl 9. Som alltid trevligt att få fina naglar och prata om allt. Jag har gått och fått mina naglar fixade hos Eva i över fem år och hon vet det mesta om mig...

Fortsatte till Farsta Centrum och hälsade på Helene i hennes butik och passade samtidigt på att bli bjuden på fika. Lyxig marängsvisss (eller hur det stavas) dagen till ära då en tjej i hennes personalstyrka fyllde år...

Nästa stopp blev city och ett besök i Susannes butik på Drottninggatan. Mycket folk i butiken så det blev bara ett kort besök...

Hemåt igen och spenderat resten av dagen under täcket och tittat på tv och här tänker jag nog stanna resten av kvällen... tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar