söndag 11 december 2011

Redan

Redan söndag kväll och den här helgen liksom många andra helger gick alldeles för fort...

Började med avslutning och uppvisning på Vasa Real där barnen fick visa upp vad dom lärt sig under terminen :)

Ägnade sen resten av eftermiddagen åt att baka och pyssla innan gästerna anlände. försökte mig på att baka lussebullar i år igen. Jag vet inte varför jag alltid envisas med att baka dom när jag vet att jag kommer att misslyckas... Dom fick dock godkänt av mina artiga gäster...

Nu blir det mys i soffan och en kopp te innan det är dags att sova... Sömn kommer att vara nödvändigt då jag jobbar över 50 timmar nästa vecka och måste vara på topp.

Gårdagens bild på dörren la jag även ut på FB och jag har fått så många som gillar den och kommenterat den. Det var inte så svårt att fixa. Köpte pappret "polka" och rosetten på Lagerhaus och använde sen dubbelhäftande tejp för att fästa fast och en vass kniv för att skära ut detaljerna och så var det klart. Det tog en ungefär en halvtimme att fixa och det var det värt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar