torsdag 31 maj 2012

Alltid

Som alltid lika underbart att halsa pa Simon och Janet men borjar inse hur mycket tid jag spenderat har nar jag hittat i skap och lador och kanner att det ar som ett andra hem... Pysslat med lite forberedelser till brollopet igar och fortsatte idag. Janet och jag akte till Lancaster och hamtade brudklanningen och wow vilken klanning har har det inte sparats pa nagot. Klanningen ar nu gomd i vart gastrum for brudgummen far ju enligt tradition inte se den i forvag. Har varit till kyrkan och dekorerat pa em och fixat en massa andra arenden. Igar var vi runt till olika ostfabriker och hamtade ostar. Mjolken till ostarna ar fran Janets brors farm. Har smakat osten forut och den ar helt underbart god... Det ar sa mycket jobb och planering bakom det har brollopet och vi ser verkligen framemot morgondagen :) Har sjalv ingen tanke pa att nagonsin gifta mig men om dromprinsen kommer forbi sa kan jag overvaga det om jag far valja min dromklanning och sjalvklart en brollopskordinator... Ska fixa det sista strax men forst ar det middag och ett glas vin som galler. Maste kolla over vara klader och packa en liten vaska for i morgon sover vi pa hotellet dar festen ska vara... Vet inte om jag hinner blogga i morgon men annars sa far jag gora ett inlagg pa lordag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar