måndag 28 maj 2012

Måndag

Redan måndag, jag hinner inte med!!! William mötte upp efter jobbet med Ullis & Co. Släpade William till frisören och som lät sig klippas mot protester. Mycket tjusig liten kille nu och klippningen var väl behövlig... Vi fortsatte sen allihop till O`Learys och åt middag. Lata mammor får lyxa till det i vardagen ibland. Väl hemma så har jag hämtat resväskan i källaren. William har provat alla kläder som han ska ha på bröllopet och dom passar måste bara komplettera med ett skärp. Har även lagt fram lite mer kläder som ska packas men först måste jag köra ett par maskiner tvätt. Då jag ibland packar för mycket så har jag börjat matcha ihop en outfit som passar för varje dag och tillfälle innan jag packar ner dom. Ju mindre man behöver släpa på desto bättre... Nu är det dags för en kopp te och lite mer pyssel innan det är dags att sova... Ps. min hörsel är tillbaka, äntligen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar