söndag 13 maj 2012

Miljöombyte

Redan söndag kväll vart tog den här helgen vägen? Igår var det firande av Pia på hennes födelsedag i Sunbyberg, alltid lika trevligt att vara där och många trevliga människor som grattade. Och än en gång Grattis på födelsedagen vännen! Vi har precis kommit hem från Williams träning, nu får jag inte ens titta på för det är ju pinsamt att mamma är där medans han tränar så jag gick och satte mig i Vasaparken och läste en tidning. Blåste lite kallt så jag smög tillbaka och satte mig utanför gympasalen en halvtimme innan det slutade... I övrigt fantastiskt väder idag. Har suttit på balkongen och solat samtidigt som jag sprungit fram och tillbaka till tvättstugan. Väl behövligt med att tvätta men nu är det roliga kvar (inte) att vika tvätten. Hoppas det går någon bra film vid 21 tiden så det känns lite lättare. En bra helg sammanfattat men känns som om jag skulle behöva lite miljöombyte, åka någonstans som jag aldrig varit förut och upptäcka nya saker. Någon som har något förslag? Jag är öppen för det mesta och packar väskan på nolltid, det är den spontana och rastlösa del av mig som talar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar