tisdag 8 maj 2012

Drömde

Drömde så läskigt i natt, en sån där dröm så man vaknar och är alldeles svettig och denna gång även ledsen. Ville inte somna om men hade inte så mycket val om jag skulle orka jobba idag... Hade gärna kurat ihop mig brevid någon för att känna mig trygg... Jag hann till jobbet utan problem innan gröna linjen började strula men samma tur hade inte C som öppnade Vällingby butiken idag. Hon satt fast vid Medborgarplatsen och kom ingen vart. E som skulle börja klockan 11 fick skjuts till jobbet av sin pappa och kunde öppna butiken i tid medans C kastade sig in i en taxi. Underbar personal som fixar och alltid ser till butikens bästa. Är inte så roligt att inte öppna i tid för då brukar man åka på "böter". Dagen har gått fort och nu på kvällen fastnade jag i soffan och kom inte därifrån. Tittade på programmet Halv åtta hos mig som sändes i kväll. Min vän Micke är med så då är det extra roligt att titta... Nu ska jag ta mig i kragen och göra mig i ordning för att krypa ner under täcket och fortsätta mysa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar