söndag 27 maj 2012

Glitter

Redan söndag kväll, förstår verkligen inte vart tiden tar vägen... vet ni? Efter en massa shopping igår så känns det som om jag nästan är klar inför avfärd på onsdag. Tack snälla Ullis för alla smakråd. Blev även lite mer shopping än som var tänkt men hittade så mycket jag gillade och det är inte ofta det händer. Efter shoppingen var det hem och duscha och byta om inför avfärd till glitterpartyt i Hammarby Sjöstad. Hann byta klänning fyra gånger innan jag var nöjd. Tog tvärbanan från Alvik och mötte upp Johan i Liljeholmen innan vi fortsatte till Helene och Kenneth. Många nya ansikten på festen men också några gamla bekanta. Jättemysigt arrangerat, balkonglådan blev mångas favorit då den var fylld med allehanda drycker :) Kenneth hade fixat mat och Helene stod för röstningsprotokollen för nu var det eurovision som gällde. Eftersom vi gillar flärd så skulle alla ha något glittrigt på sig. Jag fick Fredriks lila glitterboa att värma mig med, han tyckte den passade mig så bra så den fick följa med hem... Boan alltså inte Fredrik... Seger till Sverige och stämningen på topp. Vid 02 blev det ändå taxi hem då jag var helt slut... Tusen tack för en fantastisk kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar