söndag 19 december 2010

Drömmar

Efter en orolig natt med konstiga drömmar så vaknade jag vid elva tiden idag. Drömde att jag var på en bar på söder och drack Appletinis med en irländare och åkte pulka i Götgatsbacken men på något underligt sätt så var det vinter samtidigt som det var sommar. Finns det någon som kan tyda den drömmen?

Pappa ringde och kollade läget, rarare föräldrar finns inte. Fick frågan om dom skulle åka till Stockholm ( tre timmars bilresa) och handla mat till mig men jag ska verkligen ta mig i kragen och försöka få i mig lite av maten som finns hemma och jag vet att om jag ber någon av mina vänner i närheten om hjälp så kommer dom hit på en gång. Vilka fantastiska vänner jag har :)

Har ju en hallucination om juice med passionfrukt som jag inte kan få bort men det får bli i morgon för jag måste verkligen tillbaka till jobbet igen. Min underbara personal har verkligen helt suveränt klarat av den här helgen som är den mest hektiska på hela året men jag känner att jag måste vara på plats och hjälpa till...

Nu blir det en lång och varm dusch och sen ska jag verkligen få något i min mage... Håll tummarna för att det stannar där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar