fredag 24 december 2010

Jul

Efter en mysig förmiddag med min lilla älskling där han fick öppna sina julklappar är jag nu ensam hemma vilket känns ganska ok. Har fått så många erbjudanden från mina vänner att komma hem till dom men jag valde att stanna hemma då jag fortfarande inte känner mig helt kurant. Det värmer i hjärtat att veta vilka underbara vänner man har, tack ni är bäst!

Filmade när William öppnade sina klappar men det trilskas när jag ska lägga ut det på bloggen, får försöka göra ett försök igen lite senare. Vi tittade på det jag spelade in och William säger: mamma jag säger ju inget glatt när jag öppnar paketet med tvn men jag är ju superglad :)

Sen några år tillbaka har vi gjort så att det är bara är barnen som får julklappar men William sa åt mig att jag skulle önska mig en kille så att jag har någon att pussa på när han inte är här, en liten rackare som tänker på sin mamma. Så tomten kan jag få en kille i julklapp??? ;)

Nu ska jag återvända till soffan och mitt underbara duntäcke och kuddar....

God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar