fredag 31 december 2010

Nyårsafton

Nyårsafton och årets sista dag. Ansvarar för kvällens "snittar" och välkomstdrink så det var bara att bege sig till bolaget i morse. Snittarna var värre men jag lyckades komma hem med en hel kasse ingredienser men vete sjutton vad jag ska göra av dom... äsch det löser sig nog... panik!!! Och vad sjutton ska jag ha på mig??? blir nog klänning... hmm... strumpbyxor behövs nog också men den detaljen blir lite svårare... tror jag bara har stayups hemma, blir nog lite kallt.

För att sammanfatta detta år så kan jag inte säga att det varit det bästa med undantag av vissa ljusglimtar, den senaste i onsdags... Mycket sorg, mycket sjukdom och stress. 2011 får minnsan se till att bli bättre... Och ett stort tack till mina fantastiska vänner som alltid finns där när jag har det kämpigt, ni är bäst!!! kram

Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar