fredag 10 december 2010

Traditionen

Den här dagen började med att jag lämnade William i Abrahamsberg, han vill gå själv från tunnelbanan och det är inte så långt till skolan därifrån så det känns ok. När han kommit ca 30 meter vänder han sig om och sträcker upp armarna i luften och ropar: mamma jag älskar dig!!! Jag smälte helt och hållet och har gått med ett leende på läpparna hela dagen.

Måste ha sjungit på jobbet för jag fick beröm av en kund för min fina röst, ooops! sjunger jag högt i butiken? jo faktiskt det har hänt förut.... Mycket stressig dag på jobbet men roligt med alla människor som shoppar :)

Mötte upp William igen vid 17.30 och åkte tillbaka till Vällingby för att göra några ärenden och hämta en gran. En mycket stor gran men med min lilla hjältes hjälp så lyckades vi få med den på tunnelbanan och sen bära den från Brommaplan till hem :) Brukar hålla på traditionen att klä granen på julafton men jag tror vi fuskar det här året... Ska såga av en bit längst ner på granen, Självklart har jag en såg i byrålådan och jag är expert på att såga, tror jag... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar