torsdag 30 december 2010

Lång

Den här dagen har känts så ooootroligt lång........ Full fart med kunder och massor att göra men jag hade gärna sovit en tupplur på eftermiddagen. Fortfarande trött men det var det värt, nu är det dags för disken och sortera in skivorna i fodralen igen, blev mycket musik igår :)

William har beslutat sig för att vara med sin pappa på nyår för det skulle komma flertalet barn till den festen. Jag har tackat ja till middag i Aspudden så jag åker dit och jag vet det kommer att bli toppen för det är ju hos bästa Maja och Robert :) Jag ansvar för snittarna och välkomstdrinken så nu måste jag försöka komma på något smarrigt. Blir systembolaget i morgon för att handla skumpa om det finns något kvar...

Hm... det är en romantisk komedi på tv nu, kanske ska krypa ner under täcket en stund men sen blir det definitivt disken... men vänta var det verkligen jag som ansvarade för disken...? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar