tisdag 21 december 2010

Ibland

Ibland blir inte allt som man tänkt sig. Jag borde ha stannat hemma idag, spydde i en sopsäck på jobbet och sen tog jag mig äntligen till akuten så nu har jag fått två stycken ordentliga mediciner för min mage. Hjälper inte dom efter två veckor så vill dom kolla min mage med kamera. Läkaren sa att man inte ska stressa... jag stressa??? jag är ju lugnet själv... Han tyckte också att jag skulle boka en tid på min vårdcentral och få min svank röntgad eftersom jag fortfarande har ont efter vurpan förra veckan.

Nu är det äntligen dags för sängen igen som är mycket efterlängtad... mmm...

1 kommentar:

  1. Men gumman!!!! Vad e det me din mage? Även Mia har ju fått åka in till sjukhuset med magproblem!
    Nu måste ni kurera er och bli friska!!!!
    Stor KRAM till dig!!!

    SvaraRadera