lördag 10 september 2011

Bilder

Har fått följande bilder av Pia som fotade på kvällen. Dom visar förberedelserna före min ankomst och när jag anländer och resten av kvällen. Än en gång tusen tack för en fantastiskt underbar kväll!!! kram






Anländer till vad jag tror är en lugn middag med Pia och Mia
Det vackert dukade matsalbordet
Totalt överrumplad och överraskad!!!



Snittar som tilltugg till bubblet

Paketöppning

Pia, Ulrika och jag

Sashimilax med kantareller och sidfläsk, chevrékräm toppat med grönt

Kyckling med basilikarisotto och fänkålssallad

Dessert, hjortroncheesecake med chokladdoppade marshmallows med strössel och banankaka toppat med maräng

En mycker rörd och glad födelsedagsbarn...

Maria, Tommy och Johannes

Nu finns det inga tvivel kvar, jag har verkligen fyllt 40!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig surprise middag!
    Hur ska jag bräcka det här..hm.. grekisk sauvigon blanc?

    SvaraRadera
  2. Man ska aldrig underskatta grekisk sauvigon blanc ;)

    SvaraRadera