fredag 30 september 2011

Ledig

Ledig idag men det var upp före kl sju för William skulle till skolan. Gick till Ullis efter jag lämnat och käkade frukost och tjattrade.

Fortsatte in till St Eriksplan och fixade naglarna hos NailsByEve :) Naglarna har tagit stryk efter all inventering och det var dags att fräscha upp den franska manikyren...

Därefter blev det raka vägen till Vällingby och en sväng in till jobbet. Vi hade fått ett mejl från vår VD som gav oss beröm för vår lyckade försäljning för kaffekampanjen. Självklart är Vällingbybutiken bäst ;) Snabbt förbi på torget och hämtade en bukett blommor som jag beställt och sen vidare till Abrahamsberg och hämta William igen. På vägen hem träffade vi på en av Williams klasskompisar som följde med hem och lekte en stund och då passade jag på att fixa lite med att kasta återvinningssaker vid OK och sen hem igen för att fortsätta med att rensa rören under handfatet för att sen slutligen roa mig med att städa ur kylskåpet...

Hann med en massa mer men det tänker jag inte tråka ut er med att berätta, nu är det soffan som gäller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar