onsdag 7 september 2011

Champagne

Har bokat inför morgondagen, vi börjar med en drink på icebar på Nordic light hotel och fortsätter sen till söder för att äta middag på Marie Laveau. Kommer att bli sååå mysigt. Är det någon mer som vill följa med så ring och boka in er på icebaren kl 18.30 och ML kl 20.

Champagnen till frukost/brunch ligger på kylning och jag har köpt löjrom och tänkte göra snittar att servera till som tilltugg. Till detta har jag inte bjudit in någon så här har ni chansen att bjuda in er själva. Jag kan ju annars bli väldigt rolig efter en flaska champagne delat på mig själv...

Nu ska jag njuta av sista kvällen som 39...

2 kommentarer:

  1. Hipp HURRA för Heidi idag!
    Många kramar på 40-års dagen!
    Titta in på min bligg och se vad fint jag gjort! ;-)

    SvaraRadera
  2. Grattis Gumman...Ringer mellan sittningarna ;) Kram

    SvaraRadera