tisdag 20 september 2011

Kundvarv

Full fart på jobbet idag och jag slutade för en gångs skull kl 14 idag vilket händer typ 2 ggr om året. Då jag var mitt uppe i att bygga ett skepp så åkte jag på lunchen och hämtade William och sen tillbaka till jobbet och fortsatte till 17.30, ja där försvann min tidiga dag... Vi håller på att bygga kundvarv i butiken vilket är roligt men ett stort projekt. Vi bygger mån-tors och har uppehåll fre-sön då det är som mest försäljning. Det är Vällingby dagarna i helgen och vi ville hinna med som mycket som möjligt före. Jag är så otroligt tacksam för min fantastiska personal som sliter och kämpar. Vi har även turen att under en period här i höst ha en praktikant som också är jätteduktig :)

Nu blir det en kopp te och softa på soffan för orken börjar ta slut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar