lördag 10 september 2011

Överraskning

Jag saknar nästan ord för att beskriva kvällens överraskning...

Hade fått en inbjudan till Pia för att fira min födelsedag hemma hos henne vilket kändes toppen för då slapp jag stå vid spisen. Har ju länge funderat på att ha en fest när jag fyllde år men skippat allt då jag inte kunde komma på det ultimata sättet att fira men det kunde mina vänner göra i mitt ställe :) Var helt inställd på en lugn tjejmiddag med tre personer men OJ!!! vad fel jag hade... Pia och Maria tog emot i hallen och visade mig in i matrummet och där stod till min STORA förvåning släkt, vänner och granne... blir ju alldeles rörd och tårögd bara jag skriver detta... Jag blev helt paff och helt överrumplad när alla bara stod där och började sjunga ja må hon leva!!! jösses nu gråter jag medans jag skriver detta... Vilka underbara personer jag i mitt liv!!!

Proffskocken Johannes fixade en underbar tre rätters middag med mina favorit ingredienser och wow vilken middag, helt fantastiskt!!!

Fick massor med presenter som kom från hjärtat... jag är sååå otroligt rörd över hela kvällen och avslutar med ett STORT TACK till alla som arrangerat detta, ni är bäst, kramar i massor!!!

3 kommentarer:

  1. Vad kul att läsa att du är nöjd. Men du vet.. det var du värd. Är man en bra vän så märks det och man får tillbaka =) KRAM

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med föregående talare! Du är bara värd det bästa! Du har själv varit en fantastsik vän och värdinna med alla dina grillmiddagar denna sommar, så nu var det din tur att bli uppvaktad och bara få njuta! Jag är så glad att du blev så överraskad! Stor KRAM!!!

    SvaraRadera
  3. P.S. Jag grät så jag fick ta av mig glasögonen när jag läste ditt inlägg!

    SvaraRadera