lördag 17 september 2011

Vinterkläder

Bio med William blev att William gick på bio med Jordan medans jag och Ulrika passade på att shoppa. Tänka sig att våra killar har blivit så stora så dom klarar sig utan sina mammor. Följde dom in i salongen till deras platser och såg till att dom hade snacks och dricka innan jag gick. Blev inget shoppat till mig utan jag passade på att köpa vinterkläder till William så nu har han vinterjacka, termobyxor, mössa och handskar. Köpte även nya träningskläder till gymnastiken och cirkusträningen. Känns bra att ha allt klart för jag vet att när första snön kommer så är det mesta av vinterkläder slut i butikerna...

Har känt mig krasslig och lite febrig av och till så resten av dagen blir lugn men ska försöka röja undan lite här hemma i den mån jag orkar...

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar