tisdag 1 november 2011

Maja

Idag var det äntligen dags att träffa Maja igen. Det var evigheter sen vi träffades så det fanns lite uppdateringar att göra. Maja är så fantastisk och en av mina vänner som jag litar på till 100%, hon finns alltid där och stöttar när jag behöver det som mest och jag värdesätter verkligen vår vänskap. Vi träffades på söder och gick till Urbans Deli. Vi hade tur och fick ett bord, började med ett glas champagne :) En handfull räkor till förätt och Maja tog en tartar till varmrätt och jag fiskgrytan... Det här var kvällen som vi skulle fira våra födelsedagar, jag fick ett vackert armband och en snygg neccesär, tusen tack!!!. Maja har alltid koll på min smak och som alltid blev det perfekt :) Själv hade jag lite svårt att komma på vad jag skulle överraska med så det blev en presentkort på bio som jag la i en presentask med några godispåsar. Fanns väl en liten tanke på framtida biobesök... Mycket mat och god dryck och vi orkade inte efterätt. Maja var så elegant och stod för notan som ytterligare en present, vänta du bara nästa år tar jag notan när du fyller jämnt :) Vi brukar lite skämtsamt säga att nu ska vi minsann vara ute längre än till kl 21 men i vanlig ordning så började vi båda gäspa tidigt och klarade precis tiden, ja vi är hopplösa... men hopplösa på ett perfekt sätt ;)

Tusen tack för en trevlig kväll Maja, du är fantastisk!!! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar