onsdag 16 november 2011

Grannar

Efter en lugn dag på jobbet gjorde jag en massa ärenden innan jag kom hem. Väl hemma tog jag fram min resväska men hade ingen aning om vad jag skulle packa... Skrotade runt här hemma i pyjamas när det knackade på dörren och min granne lämnade tillbaka min dammsugare. Känns helt ok att prata med grannarna iklädd pyjamas... Passade på att fråga honom om han kunde hämta mig på Arlanda på måndag kväll och det verkade kunna funka :) Min väska kommer vara väldigt tung när jag återvänder och då är det ju passande med en gentleman som kan bära den ;) Jag är lyckligt lottad som har fantastiska grannar som man kan umgås med och att det finns möjlighet att hjälpa varandra. Nu ska jag ta ett glas rött och packa det sista, resväskan ser dock väldigt tom ut men å andra sidan det finns ju affärer i Oxford så att jag kan komplettera garderoben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar