måndag 14 november 2011

Måndag

Åh vilken seg måndag, kom knappt upp ur sängen när klockan ringde... Stor leverans idag men mycket var påfyll så det gick ganska snabbt att få ut allt.

Efter jobbet mötte jag upp William och Jordan vid Abrahamsbergs tunnelbanestation och vi promenerade till dagis för att hämta Charlie. Är lite extra barnvakt under ett par dagar då Ullis gör sin praktik och slutar sent. Middag serverades hos Melin & Co och medans den tillagades fick vi pojkarna att göra sina läxor.

Väl hemma igen fortsatte vi med läxorna en stund innan det var dags för William att gå och lägga sig. Jag fick ett ryck och röjde upp här hemma. Förstår inte hur det kan bli så stökigt så fort och jag blir galen när det är rörigt. Fick sen ett sms från grannen som ville låna min dammsugare, den är inte den bästa men självklart fick han låna den. Huvudsaken den kan suga sa han och i min hjärna dök det då upp en massa konstiga skämt... Ibland undrar jag hur vriden min humor är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar