lördag 19 november 2011

Guinness

Blev en dag med shopping med Anna igar da jag shoppade klart alla julklappar... tror jag rensade hyllan pa Toys r us pa lego. Vet en liten kille som kommer bli overlycklig pa julafton. Shoppade spel pa HMW och oj vilken sot kille det stod i kassan ;) Fantastisk middag med lammracks pa kvallen som Anna lagade till, blev ett antal flaskor vin ocksa..

Idag nar Andy var ledig akte vi in till Oxford city igen och tittade pa alla gamla underbara byggnader och univerisitet. borjade dock dagen med ett besok pa puben White horse och drack min forsta Guinness ever, ja jag vet chockerande!!! Att jag inte druckit det forut inte att vi drack det sa tidigit pa dagen, do love England :)

Trevlig publunch pa Turf tavern med fish and chips och en pint lager innan vi fortsatte shoppa. Det blev fyra par converse, passar pa da dom ar billigare har.

Nu ar vi hemma igen och har bytt om och dricker lite bubbel innan det ar dags att atervanda till city och ata middag pa en Jamie Oliver restaurang :)

Fortsattning foljer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar