tisdag 13 mars 2012

Började

Började dagen i Vällingbybutiken och fortsatte sen till butiken i Sollentuna. Eftersom jag inte sett butiken i Sollentuna tidigare var jag väldigt nyfiken. Butiken är mycket mindre än den i Vällingby men känns bra planerad... Gick igenom lite praktiska saker med Sofie. Måste lägga ett nytt schema för personalen i båda butikerna då jag inte hinner vara på båda ställena samtidigt...

Fortsatte därefter till Kista lite spontant och överraskade Pia, vi hann med en snabb fika innan jag fortsatte hemåt.

Väl hemma fick jag ett ryck och målade om fondväggen som jag har tänkt göra ett bra tag och nu är det gjort, kanske behöver en tredje strykning när jag ser väggen i dagsljus...

Nu blir det ett glas vin och tv resten av kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar