måndag 12 mars 2012

Vaknade

Vaknade klockan fyra i morse/natt och kunde inte somna om. Vred och vände på mig men gav upp strax före klockan sex så då gick jag upp...

Telefonkonferens vid 08.30 med reg chef, reg kom och butikschefer. Jag börjar inte jobba förrän klockan elva så jag deltog hemifrån fortfarande i pyjamas och med en kopp te.

Mitt erbjudande som jag fått och tackat ja till är att ha en butik till och denna butiken är i Sollentuna. Jag har länge gått och väntat på en ny utmaning och nu när jag fick chansen tog jag den. Är mycket glad över att ha blivit tillfrågad :) BC i den butiken går hem på mammaledighet så jag vikarierar för henne. Börjar i slutet på mars/början på april och sex månader framåt...

Nu är det dags att göra sig i ordning och åka till jobbet. Blir en hektisk dag med stor leverans. Sjutton kubik och över två ton att plocka upp, är nog ganska trött när jag kommer hem i kväll...

Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar