tisdag 20 mars 2012

Väntar

Efter en natt med mycket sömn känner jag mig piggare idag :)

Sitter och väntar på att William ska komma hem från en shacktävling på Globen annexet. Tydligen är alla fjärdeklassare i Stockholmslän med och tävlar. Packade en stor matsäck i morse så att han skulle klara sig hela eftermiddagen. Jag garderar mig alltid när jag packar matsäck och ryggsäcken var full med godsaker när han gick... Ett stort nöje för eleverna är ju att byta mat med varandra så William brukar ibland äta helt andra saker än jag packat ner då han bytt med någon annan för att det verkade godare...

Ska passa på att jobba lite innan det är dags att möta honom på Brommaplan, klockan tickar på och det blir inte mycket tid till att umgås i kväll tyvärr. Han har iaf jätteroligt på tävlingen berättade han när vi pratades vid. Han hade vunnit en match hur det gick med dom andra tre vet jag ännu inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar