söndag 4 mars 2012

Lyckligt

Efter en intensiv men mysig dag igår som avslutades med middag här hemma så gick mina föräldrar till hotellet där dom skulle sova på natten. Ja vad gör man om man bor litet, föräldrarna sover på hotell... Men jag tror dom gillar hotellfrukosten...

Jag är så lyckligt lottad som har föräldrar som hjälper till med allt jag ber dom om och denna gång fick dom bilen full med saker på vägen hem. Ullis hade rensat barnkläder och leksaker och jag likaså och detta ska till min faster som åker till Estland och barnhem med hjälpsändningar. Alltid bra när man vet att det man ger bort kommer till någon som behöver det.

Mamma och pappa kom förbi en sväng på morgonen innan dom åkte hem till Dalarna, jag förstår att dom åkte tidigt för trafiken med sportlov och vasaloppsåkare brukar inte vara så rolig en dag som denna...

Tusen tack för all hjälp denna helg pappa och mamma!!! kram

Då solen sken och det var ett fantastiskt väder satt jag mig med en bok och en kopp på balkongen och där blev jag sittande ett par timmar. Solen värmer riktigt skönt och jag tror jag fick ett par fräknar på köpet...

Kändes helt ok att bara ta det lugnt idag när vi var så aktiva igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar