lördag 3 mars 2012

Vaknade

Vaknade strax före sju i morse, vakna så tidigt på en lördag när man är ledig verkar ju helt galet men jag gick upp och började städa här hemma...

Inväntar William och föräldrar från Dalarna. William ringde och berättade att han fått en korv, glass och godis vid tio tiden och bekräftade att han är sååå bortskämd. Kan tänka mig det när man är med morfar och mormor :)

Fullt program idag när dom kommer. Ska lämna en tjäder i Aspudden hos Robert och Maja och sen blir det IKEA och shopping. Lite saker jag behöver så jag passar på när mina föräldrar är här och har bil. Pappa ska få skruva upp ett par hyllor i Williams rum så det blir lite mer plats. Mycket annat på schemat också...

Nu blir det en kopp te på balkongen i solen innan dom kommer.... Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar