fredag 23 mars 2012

Fredag

Äntligen fredag!!! Känns som om den här veckan har varit jättelång... Mycket som har hänt, både bra och dåligt... även om jag är ledig i helgen så kommer jag att ägna antal timmar till att jobba med schemat för två butiker. Både för min skull och för personalens skull är det viktigt och bra att det är klart i tid.

Märks att det var löning, fredag och sol idag för det har varit mycket folk i butiken vilket är positivt. Vi har en fantastisk vårkollektion och den är jättepopulär :)

Shoppade blommor av min torghandlare idag så nu är det blommor både på balkongen, trapphuset och i vaser. Gillar färska blommor och köper varje vecka, har man dessutom bra kontakt med torghandlaren så brukar man få lite rabatt...

Städat lite här hemma på kvällen men nu är det slappa som gäller... telefonen ringde medans jag städade men som kvinna klarar man ju att göra flera saker samtidigt ;)

I morgon är jag bjuden på party hos Pia som jag tänkt gå på och sen tror jag att jag får besök sent lördag kväll men har ännu inte fått det bekräftat... Ja det visar väl sig om någon ringer på dörren...

Ska även försöka hinna med att köpa ett par grillar i helgen. Såg att min granne var inloggad på fb häromdagen så jag skrev till honom: Bara så att du vet så ska vi shoppa grillar den här veckan. Jag shoppar, du bär och kör. Javisst fick jag till svar. Rara grannar man har. Vet dock att han är jätteupptagen och jobbar jämnt. Extra mycket för honom den här veckan då dom öppnar en ny restaurang. hann inte med någon shopping i kväll så det blir nog i morgon...

Nu blir det ett glas vin och lyssna igenom en massa gamla cd skivor som jag inte hört på länge... Låter som en helt ok fredag för mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar