söndag 11 mars 2012

Champagne

Fantastisk trevlig och god 3 rätters middag igår med champagne, vin och schlager i Hammarby Sjöstad. Helene hade även fixat protokoll så vi kunde rösta på deltagarna. Blev lite sång och spontan dans under kvällen och stämningen var på topp.

I morse blev det frukost vid Odenplan hos en vän jag inte sett på ett tag men inser hur mycket jag saknat... Vissa personer känns det som om man kan prata om allt med, denna vän är sådan. Diskuterade "talking dirty in bed", tror jag är alldeles för pryd för det men det kanske är en idé för någon kvällskurs, skulle säkert bli fullteckande på nolltid...

Nu ska jag pyssla om mig själv med ett hemmaspa... Peeling, ansiktsmask, scrubb, fotbad och raka benen som man slipper se ut som en bulgarisk kulstötarkvinna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar