lördag 1 januari 2011

Första

Årets första inlägg :)

Underbar middag i Aspudden med fantastiska vänner. Självklart var tåget försenat och jag fick snabba på med mina tillbehör till champagnen men dom blev uppskattade :) och jag måste erkänna att jag själv blev mycket nöjd trots att jag inte hade någon aning om vad jag gjorde....

Detta följdes av förrätt, varmrätt och efterätt, allting lika delikat :) bilder kommer i morgon...

Att komma hem var lite svårare, alla som försökt få tag på en taxi på nyår vet att det är hopplöst så jag tog tunnelbanan. Jonte var en gentleman och följde med en station, tack. Mycket folk på tåget på röda linjen och sedan ännu fler vid slussen när jag bytte till gröna linjen. Jag tycker jag står väldigt diskret men en kanadensare frågade om jag ville följa med på fest. Funderade ett par sekunder om det står fuck me i pannan men log sedan tillbaka och sa nej tack.

Det måste ha kommit mycket snö i kväll för jag fick pulsa hem från Brommaplan, fick dock sällskap av en kille som var mycket pratglad.... tackade nej till det förslaget också....

Nu är jag hemma igen och ska strax gå och sova och fundera på att det är i år jag fyller 40, är det nu man borde få en kris eller ska man bara njuta av livet...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar