tisdag 18 januari 2011

Svart

Öppnade butiken idag och sen kom nästa personal på plats, dock en väldigt förkyld personal så jag skickade hem henne för att krya på sig och tänkte att jag kunde stanna till stängning, två timmar mer eller mindre... Har varit otroligt lugnt i butiken idag så jag har hunnit med flera olika projekt och känner mig mycket nöjd. Hade dock en svacka på eftermiddagen men med lite mat så ordnade det sig. Vid 18-tiden tog jag fram dammsugaren och började städa övre plan i butiken. Krupit på alla fyra för att verkligen komma åt precis allting under hyllor och bord, det tar tid men känns så fräscht när det är gjort. Finns inte så många eluttag i butiken så jag kopplar på en dosa och fäster i spotlightskena... oooops!!! där gick en säkring, halva butiken blev svart... men det ordnade sig snabbt när jag fixat säkringarna. Händig kvinna fixar allt ;)

Nu är det dags för soffan och jag känner verkligen att jag förtjänar det efter denna tio timmars arbetsdag, ledig i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar