torsdag 13 januari 2011

Härlig




Vilken härlig dag jag har haft :)

Började med manikyr hos Eva vid St Eriksplan, hon behöver aldrig fråga vad jag ska ha utan det blir fransk manikyr som vanligt.

Fortsatte med ett besök på Ullis jobb för att säga hej innan jag fortsatte till Lagerhaus på Drottninggatan där jag träffade goa Jenny (min gamla kommunikatör i Vällingby) Tina butikschefen och en gammal vän Kicki som jag inte sett på flera år :) Blev bjuden på fika av Tina och det är ju självklart att jag tackade ja :) Många uppdateringar och många skratt men klockan tickade på och jag fortsatte till Söder för att möta upp Maja vid söderhallarna. Vi funderade först på att gå på bio men vi kunde inte hitta någon film vi ville se så vi forsatte till The English shop så jag kunde köpa Skittles innan vi satte oss ner på Melanders och åt en ljuvlig middag och drack ett par glas vin. Fortsatte därefter till Ljunggrens på Götgatan för en avslutande drink innan vi begav oss hem igen..

Sammanfattningsvis en helt perfekt dag... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar