lördag 29 januari 2011

Youtube

Det blev en youtube kväll och en flaska riesling, vilket fantastiskt utbud det finns av musik på nätet. Hittade många favoriter som alla betytt otroligt mycket för mig. Depeche Mode där jag bara missat en konsert sen jag började lyssna på dom -87. Pet shop boys där en av tjejerna i videon har en frisyr som jag klippte mig efter... Levellers som jag såg live på en fantastisk festival. Lemonheads som har så otroliga texter. Jimmy Sommerville i Bronski beat som har en så underbar röst så man bara ryser av välbehag... Go betweens som påminner mig om en sommarkväll, long time ago... Suede... Duran Duran... minnena är många :) Hoppas jag inte förlorade en vän med samma musiksmak i kväll.. never send to many texts while drinking wine...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar