torsdag 13 januari 2011

Hjärtat

Blev en liten lugnare förmiddag än planerat men helt ok för jag har hunnit med att städa lite här hemma innan det är dags att åka. Telefonen har dock gått varm och jag har pratat med flera av mina goa vänner idag :) Ett av samtalen var från en gammal flirt från längesedan men vi håller fortfarande kontakten och jag vet att jag kan ringa honom dygnet runt om det är något jag behöver prata om. Nu ville han berätta om en dejt han har i helgen, verkar vara populärt att diskutera nya dejter med gamla dejter. Jag blev alldeles varm i hjärtat när han sa att jag är en hans finaste vänner och är hon som mig så kommer det att bli bra...

Manikyr står nu härnäst på schemat innan det är dags för att besöka några vänner i city och sedan söder i kväll för utgång :)

Ha en bra dag! det kommer jag att ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar