onsdag 12 januari 2011

Rastlös

Mycket att göra på jobbet idag så jag hade ingen brådska hem och det blev en lång dag. Det är så tyst och tomt här hemma när William inte är här...

Har precis ätit middag och öppnat en flaska vin men känner mig rastlös och absolut inget sevärt på tv :( Vad gör man sådana här kvällar??? En bra film och lite sällskap i soffan hade varit helt ok...

I morgon är jag ledig men tänkte ägna dagen åt att spontant hälsa på vänner jag inte sett på ett tag, kanske just du får besök ;) Inga lunchplaner så hojta till om någon vill ha sällskap. Manikyr bokad kl 13.30 vid St Eriksplan och jag ska vara på söder kl 17 för mat, vin och drinkar annars får dagen flyta på efter humör...

Jaha... vad ska man göra nu....?

1 kommentar:

  1. Hojt! Jag kommer att vara hemma imorgon oxå, och mår jag som jag gör nu så tänkte jag försöka våga mig ut för att handla och kanske ta en fika, har inte druckit kaffe sedan i söndags! Eller varför inte en lunch!? Ring mig på hemtelefonen om du har tid?Kramen

    SvaraRadera