lördag 25 februari 2012

Börjar

Börjar tro att det är något fel på mig, jag sov 12 timmar i natt. Vad kommer det här otroliga sömnbehovet ifrån? Borde man inte bli pigg nu när våren närmar sig?

Bokat lagning av nagel kl 12 så jag åkte in och fixade det innan jag fortsatte till city och träffade Pia för att äta lunch. Blev en sväng förbi Lagerhaus Drottninggatan för att hälsa på Susanne innan jag fortsatte hem. Köpte några påskliljor på torget vid Brommaplan för att piffa till utanför dörren. Tror min grannar tröttnat på mina vissna kryddväxter som står där.

Sen tog det stopp, dagens lunch gav mig en fruktansvärd halsbränna och med min magkatarr borde jag se upp med vad jag äter...

Är bjuden hem till Pia i kväll på schlagerfest men tackat nej då jag inte känner mig på topp. Det får bli en annan gång när jag känner mig piggare. Känns som slöseri med en barnledig helg att inte passa på att roa sig men orken finns inte just nu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar