onsdag 1 februari 2012

Onsdag

Äntligen onsdag och byte igen... William åkte för första gången tunnelbana alldeles själv till Vällingby för att komma till mitt jobb. Han känner sig som en stor kille och speciellt sen jag köpte ett eget sl kort till honom. Han ringde när han lämnade skolan och jag gick sen och väntade på att han skulle dyka upp. Tack-o-lov för mobiler så att jag kan nå honom när det behövs...

Min pappa var i Sthlm på kurs och vi åkte in för att möta honom på centralen och äta middag. Alltid trevlig att träffa bästa pappa, det blir ett tag mellan gångerna ibland. Tusen tack för middagen och hoppas du hade en trevlig resa hem! Kram

Mitt knä krånglar fortfarande och gör ont men mindre svullet idag, jag biter ihop så blir det säkert bättre om några dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar