söndag 26 februari 2012

Ljuvligt

Härliga soliga söndag med spontant besök av Ullis och Charlie och jag fick tillfälle att baka brownies att bjuda på :)

Ljuvligt väder och jag satt ett par timmar på balkongen och läste en bok som jag påbörjade i november när jag flög till London men ännu inte läst ut. Brukar läsa mycket i perioder men det har inte blivit av på sistonde.

Har upptäckt en ny app som heter Wrap när Ullis skickade ett presentkort via mobilen/facebook. Brukar vara lite skeptisk till sånt men insåg hur briljant det är och satt en stund och skickade ut presentkort till flertalet av mina vänner. Kanske är du en av dom? Det är värt att testa och skicka gärna presentkort du med...

William ringde nu på kvällen, stackarn har åkt på magsjuka igen och lät så ynklig. Förhoppningsvis kryar han på sig snabbt eftersom det är planerat att han ska åka till Dalarna på sportlovet och hälsa på mormor/morfar/farmor/farfar och han har sett framemot det så mycket.

Nu blir det en kopp te i soffan innan jag ska vattna min grannes blommor. Vill ju inte att dom ska vissna medans hon är bortrest...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar