onsdag 15 februari 2012

Gitarr

Lite lyxigt med ledig dag mitt i veckan och jag bokade in fransk manikyr på morgonen. Jag har gått hos Eva på NailsbyEve i många år och hon behöver inte ens fråga hur jag vill ha mina naglar utan hon gör fransk manikyr som alltid. Ett par gånger så har hon lyckats få mig att ändra färg... Med Eva kan man prata om allt och hon vet det mesta om mig och vad som händer i mitt liv...

Väl hemma igen fick jag ett ryck och tog fram verktygslådan och fixade en byrå som jag tänkt åtgärda länge. Ibland blir saker och ting gjorda när man minst anar det...

William slutade skolan vid 14 tiden och jag gick och mötte honom vid Brommaplan, härligt att ha min favoritkille hos mig igen. Jag har längtat så mycket...

Nu är det dags för en tidig middag och sen ska vi åka till Hammarby Sjöstad för den första gitarrlektionen. Ja det är William som vill lära sig spela gitarr själv är jag helt omusikalisk. Alla coola killar spelar gitarr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar