torsdag 23 februari 2012

Oj

Oj vilken dag, vårkänslor och en liten prinsessa är född, det har väl inte undgått någon idag? Jag har sett flertalet butiker som anammat detta på dom mest otroliga sätt i allt från blombuketter till prinsessbakelser...

Har nästan avklarat alla målsamtal med min personal nu och jag är så otroligt glad över den fantastiska personal jag har i butiken men sen har jag ju också handplockat alla och ställer hårda krav. Detta ger även resultatet av att min personal är efterfrågad till diverse andra butiker och evenemang vilket gör mig mycket stolt :)

I morgon blir det middag ute med Ullis, vilket senast hände...? Ja det var så länge sedan så jag minns inte...

På lördag har jag en inbjudan till en schlagerfest, får leta reda på min glittrigaste klänning och högsta klackar så går det nog vägen. Är ingen schlager fanatiker men rycks med i andras entusiasm...

Söndag fortfarande obokad men funderar på att gå till fotografiska museumet och se Anton Corbijns utställning. Någon som vill följa med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar