onsdag 8 februari 2012

Dejta

Onsdag och dags för byte :( Det är så tomt här hemma och ingen busig liten kille som kramas och busar. Försöker alltid jobba sent eller se till att jag har något inplanerat på onsdag kvällar för att tomheten inte ska kännas så mycket. Var på väg till Pia på middag i kväll då William ringer och säger: mamma! jag saknar dig så mycket. Mitt hjärta gråter, jag vill alltid finnas där för honom men vad ska jag göra när man har delad vårdnad? När han är tolv så får han välja själv vart han vill vara och men det känns det som om den dagen inte kan komma snart nog...

William brukar fråga mig ibland hur mycket jag älskar honom och jag svarar mer än hela universum. När jag svarade så sist så sa han: men mamma om du älskar mig så mycket så borde du skaffa dig en kille så kan jag dela med mig av din kärlek för då räcker det åt oss båda... Ja, det kanske är dags att börja dejta igen...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar