onsdag 22 februari 2012

Inte

Har inte riktigt varit i fas den senaste tiden då både mage och nacke/ryggsmärtor begränsat mig... Känns dock lite bättre idag och jag känner att energin börjar återvända...

Byte idag igen och den här gången dröjer det tio dagar tills jag träffa William igen. Han är hos sin pappa till söndag och sen åker han till Dalarna med farmor och är där med sina farföräldrar till fredagen då han hämtas av morfar och mormor och får bli bortskämd i Gimmen innan dom skjutsar honom tillbaka till Bromma. Vad ska jag göra med all den här tiden? Längtar konstant efter honom men vi håller kontakten dagligen genom telefonsamtal.

William vaccinerade sig i skolan idag. Jag har en så otrolig fobi mot sprutor men har inte försökt visa det för honom men han var ändå orolig inför besöket hos skolsyster. När jag pratade med honom nu på kvällen så värkte armen men jag försökte trösta med att det skulle kännas bättre i morgon när han vaknade...

Smsade en vän i morse och då jag vet att P är mycket upptagen så värmde det när jag fick ett telefonsamtal tillbaka... Jag var dock inte så rolig att prata med i morse... men ibland är även jag grumpy... Sorry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar