måndag 6 februari 2012

Popcorn

En riktigt lugn och behaglig måndag och start på veckan. Jag är för tillfället både fadder och mentor till två tjejer på jobbet och det märks att vi är fler i butiken då dagens leverans gick fort att plocka upp, vad ska vi göra resten av veckan? Jag jobbar halva dagen i morgon i Vällingby butiken och halva dagen i Skärholmen butiken. Jag ska se till att den nya vikarierande BC kommer på plats ordentligt och göra en repetition av alla program och papper som behövs för jobbet.

På kvällen är det äntligen dags att klippa mig, har beställt en tid hos min stylist Danny, det var flera veckors väntetid för att komma dit men nu äntligen... Har inte klippt mig sen i augusti så han lär nog bli lite chockad när han ser hur mycket det har växt. Hur jag ska klippa det har jag inte bestämt ännu men jag funderar på att spara ut det igen...

Nu blir det mys med William resten av kvällen, lite popcorn och en film låter som perfekt måndagsmys. Ja man får äta popcorn på måndagar, popcorn är ju gjort av majs och majs är ju en grönsak så då måste det vara nyttigt, eller...? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar