fredag 20 januari 2012

Ambulans

Pulsen gick upp lite under dagen på jobbet. Vi hade en kund som säckade ihop och inte fick luft och väste fram: ring en ambulans!!! Vilket jag självklart gjorde. har inte ringt efter en ambulans på åtta år... Hon repade sig dock ganska snabbt när vi hjälpte henne efter bästa förmåga.

Resten av dagen har varit lugn... William gick hem själv idag också så jag behövde inte stressa. Handlade lite tillbehör på vägen hem. Bjöd sedan in grannen på middag vilken råkar vara Williams stora idol. J är så cool mamma och sen så är han kock också... detta hör jag ganska ofta. Borde inte hans mamma också vara ganska cool? Det är ju jag som lagar hans middag varje kväll...

Grannen hade dessvärre jour i kväll ¨så det blev en kort middag men William var iaf nöjd över att träffa honom. Nu får jag däremot desto mer vin att dricka. Ser verkligen fram emot sovmorgon i morgon och sätter telefonen på ljudlös...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar